View Single Post
  #185  
Staro 08.12.2012, 12:55
jovke jovke je offline
Stari vuk
 
Datum prijave: 02.05.2011
Poruke: 334
Nepromenjeno

Citat:
Prvobitno poslao korisnik chicagopn Prikaz poruke
Pa ovako kad odes u skolu imas tamo dolaze ti oni recruiters i nude ti posao dok sam ja bio dolazili su iz 4-5 kompanija tako da mozes da dobijes posao pre nego CDL .E sad kakav posao? uglavnom su to velike kompanije Schneider.Swift,CR England,Maverick..... oni uvek traze vozace ali nema kod njih leba za njih ste samo broj i nista vise.Te kompanije placaju odprilike 0.30-038 centi start. po meni najbolji je bio Maverik od svih njih dosao je tip vozac koji ima 4000 000 milja u kamionu oni voze fletbedove i placaju start 0.40c
ali nije vam nuzda da vam oni odvaljuju bubrege ako ste za over the roaad imate dosta nasih za koje mozete voziti po izlasku iz skole za oko 0,40 do 0,48 centi ali opet pamet u glavu sa nasima nije bas lako.
Citam ovde da ljudi pisu 3000 do 3500 milja nedeljno puta 0,45 centi je nekih grubo 1500$ imajte na umu da su 3200 milja 5200 km nedeljno, neznam da li imate viziju kolko su 5200km tako da to nije lak posao ni malo.
Za lokalni posao nije lako svi ama bas svi traze bar godinu dana experience (iskustvo) a iskustvo treba negde zaraditi, pa opet se moramo vratiti na over the road.
lokalni posao se placa po satu, satnica zavisi od vaseg iskustva i od vase srece odprilike krece se od 13-25 $ zavisi od kompanije. ako imate hazmat endorsment to je ko nezna poseban test za prevoz opasnih materija koji se polaze posle CDL-a kosta 5$, sa hazmat, ko ima bi trebalo biti jos jedan dolar ekstra po satu .otvorite craiglist.com nadjite pretragu za chicago idite na jobs pod direktorijum transportation videcete koji se poslovi nude i koliko se placaju.
Nema sta da se lazemo pocetak ovde nije lak svi ljudi koji dolaze ovde pocinju od nule a mozda i iz minusa tako da pamet u glavu.
Ja cu vam ispricati moju situaciju nadam se da nisam dosadan a kome god mogu da pomognem ja cu mu pomoci koliko mogu i ono sto mogu.
Ja vozim za jednu relativno mladu kompaniju kad sam poceo imali smo 6 kamiona sad imamo oko 30 bilo je nas 10 vozaca sad nas je 50 radimo sve 3 smene znaci 24 sata ,moje radno vreme je od 17:00 pa dokle ima posla odprilike do 5:00 ujutru takav je taj lokalni posao oko aerodroma nikad se nezna.Neki dan je da pogines od posla a neki dan uzivancija nista pokupim 2 palete za 8 sati kad je slow sto se kaze. najgori dani oko aerodroma kamionom su subota i ponedeljak .
Posto sam ja sa ovom kompanijom 2 godine radim nocnu smenu imam hazmat ja imam 20$ po satu naravno imam cist rekord bez tiketa bez havarija na kamionu kompletno cist .Imamo vozace koji rade za 12$ po satu to su ljudi koji imaju kaznene tikete, prebrza voznja ili sta vec i imaju stetu sa kamionom.
Slobodan sam petak ,subota i nedelja stim sto u nedelju moram da odradim jednu turu nekih 30milja od aerodroma koju zavrsim za 4-5 sati moram da sacekam dok istovare za to mi plate 8 sati flet. i onda krecem ponedeljak od 17:00 nije lose ne zalim se imam dosta vremena za familiju.

Ja sam poceo na aerodromu kao viljuskarista radio sam za Lufthansu,taj posao je placen 10$ po satu a radi se do iznemoglosti tu sam upoznao mog danasnjeg gazdu on me je zavoleo kao coveka naravno i ponudio mi da radim za njega,znaci treba vam bar malo sreca kad budete dosli ovde i naravno upornost.
Da ponovim opet nije lak put treba to sve realizovati ali samo upornost i nikako ne odustajte od vase namere.
Hocu napomenuti da kad dobijete CDL vi se ovde tretirate kao profesionalni vozac imate beneficije od vaseg osiguranja za auto uzivate popust.
Policija zna da su ovde vozaci mucne duse tako da nikada necete biti zaustavljeni osim ako na ogranicenju pise 55 milja a vi vozite 65 i preko ,sve do 10milja preko ogranicenja tolerisu nemojte se majmunisati i cuvajte vas CDL.Kazna za razgovor ili kucanje poruka na mobilnom telefonu u toku voznje kamiona je 2750$ tako da pamet u glavu nisam cuo da je neko platio ali to je od ove godine na snazi.
Kazne se racunaju i direktno uticu na vas CDL i ako dobijete tiket u autu tipa brza voznja imajte to u glavi jer ste vi profesionalac na putu nema veze bilo i sa biciklom.
Eto ako sam nesto ispustio podsetite me vrlo rado cu vam reci sve sto znam .
S obzirom da Midwest ima jaku zimu sa puno padavina kako je biti vozac u zimskim uslovima? Da li se manje radi pa i manje zaradi? Kakva je bezbjednost na putu, uslovi rada? Kazi nam nesto o funkcionisanju i mogucnostima za posao u zimskom periodu.