View Single Post
  #49  
Staro 28.12.2012, 05:00
Magelan's Avatar
Magelan Magelan je offline
Super Moderator
 
Datum prijave: 28.04.2010
US lokacija: Spartanburg, South Carolina; Jacksonville, Florida
YU lokacija: Mladenovac, Republika Srbija
Poruke: 1 209
Nepromenjeno

Citat:
Prvobitno poslao korisnik Good Spirit Prikaz poruke
Magelan svaka cast!

Mozda je malo offtopic ali juce po ko zna koji put na putu Houston - San Antonio (I 10) sam doziveo neprijatnosti od vozaca kamiona. Odmah da kazem da znam dosta nasih koji voze i ovo nije direktno upuceno njima, ali prepoznace se ljudi sami verovatno.

Naime, situacije se ponavljaju stalno, kamioni voze preko dozvoljene brzine, preticu kola i jedni druge, imam utisak kao da se trkaju. Onda kada krenu da preticu jedni druge kada dodju do istog nivoa tako drze brzinu i zauzevsi obe trake prave kolonu kola iza sebe i stvaraju nervozu. Dalje, cesto vijugaju po svojoj traci i prelaze u drugu, svaki put kada obilazim kamion mene strah, ne znam da li je zaspao ili mu samo malo volan skrenuo. Cesto kada ih obidjem i pogledam u kabinu on mi se smeje?!

Ja znam da je to ekstremno tezak posao i skoro nehuman ali izgleda da posle duze voznje vozaci gube toleranciju i osecaj za bezbednost. Mi svi znamo da se vozi vise nego sto sme, a vozaci izgleda znaju da voze cudovista i da im niko nista ne moze.

A sve ovo pisem iz razloga da se cuje i druga strana i nadam se da cemo svi obratiti vise paznje i pokazati vecu toleranciju.

Ovo mi se redovno desava na ovoj deonici ne znam zasto, primera radi kada idem za New Orleans vozaci kamiona su uglavnom sjajni, sklone se malo kada ih pretices, signaliziraju ti kada je cisto, itd ... Jel ovo zbog Teksasa i opste nekulture kod vozaca ili nesto trece?
Bahatih kamiondzija imas koliko hoces Kao i u svakoj profesiji tako i u trucking-u imas svega i svacega i ona fora "posle mene - potop" je cesta pojava... Taj fenomen sa trkanjem je opsteprisutan. Imam neki utisak da dosta vozaca uziva u tome jer im je to jedina zanimacija Globalno, vecina kamiondzija su profesionalci, pravi "lafovi", voljni da pomognu u svakoj situaciji, kolegijalni za razliku od mojih zdravstvenih radnika sto je krajnje porazavajuce ali tako je. Ali, kao sto vec napisah, u svakom zitu ima kukolja.

Da je kamion cudoviste na drumu - jeste. Da vozaci automobila beze - tacno je. Brojke nisu nimalo sjajne - u velikom procentu saobracajnih nezgoda ucestvuju teska vozila. Znam da smo cesto izmedju sebe komentarisali, znajuci situaciju sa obe strane da se od kamiona treba sklanjati u trecu traku po mogucstvu jer nikad ne znas kad ce zaleluja ili krene da pretice... Meni se to lelujanje dogadjalo kad jednom rukom vozim a nagnem se na drugu stranu jer mi je negde zapala voda, upaljac, konzerva... Mali pokret volana u stranu i eto kamiona na pola susedne trake. To ti je to otprilike kad vidis da samo najednom kamion zanese u stranu. Opasno - znam... Srecom, kad sam postao svestan sta radim, poceo sam stvari da organizujem tako da mi je sve u vidokrugu i na najblizem rukohvatu.

Preticanje kamion-kamion je cesto naprono jer niko nece da popusti pa se dogadjalo da gledam preticanje koje traje po 10-15 minuta. U Ohaju letos, izmedju Toledo-a i Dayton-a lik je napravio kolonu vozila iza sebe jer je zapeo da pretice kolonu kamiona u desnoj traci, a pri tom je toliki "Dzek" pa nece da prekoraci brzinu... Ne znas da li da se smejes ili da legnes na onu sirenu da sjase. No opet, on je u toj celoj situaciji bio jedan i preticao je kolonu od nas 20 kamiona koji su svi uredno bili u desnoj traci i lepo drzali odstojanje... Problem je sto je kamiona previse po putevima pa ti "losi" lako upadaju u oci. Potez Houston-San Antonio je mnogo frekvantniji nego kad od Houston-a krenes na istok i zato se to i dogadja.

Infrastruktura, koliko god bila napredna, na velikom broju sekcija je nedovoljna za postojeci intenzitet saobracaja. Uzmimo samo u vidu da je postojeca "Interstate" mreza projektovana davnih 50-ih, a dovrsena 1974 dovoljno govori - USA je tada imala duplo manje stanovnika. Autoputevi po Severoistoku (potez Boston-Washington, DC) su toliko optereceni da je to tragedija. Mislim da je opterecenje na Ibarskoj magistrali smesno spram Istoka USA. Gubici u vremenu su neopisivi. Proci kroz NYC tokom dana je ravno podvigu. Par puta mi se dogodilo da legnem u toku dana u Konektikatu da bih sacekao da prodje guzva, onda krenem prema NYC, a ono kako padne mrak i smanji se intenzitet saobracaja, putari krenu sa radovima (moraju da rade nocu jer bi tokom dana to izazvalo kolaps) i opet zaglavis u nebrojenom broju kolona (ceo potez I-95 kroz Bronx i Manhattan je nocu zona radova). Slavis momenat kada se docepas George Washington Bridge-a jer si 3-4 sata proveo probijajuci se kroz jedva 100 milja. Oko DC-ja je isto vrlo cesto "gusto". Infrastruktura u Kaliforniji odavno ne pokriva trenutne potrebe. Voznja od Vegasa prema LA i od LA prema SF (I-15 & I-5) je nocna mora. Samo po dve trake, ogranicenje za kamione 55, vuces se u koloni kamiona kojoj ne vidis kraja, uzbrdice na kojim je neko od kolega zesce "ufitiljio" u trecoj, a ne smes da pretices... Manje vise od vecih gradova samo sam u Minneapolis-u doziveo da kroz centar prodjem u sred popodnevnog spica, a da ne zaglavim u koloni. Ostali veci gradovi su smrt.

Zima je, snegovi su uveliko prisutni zapadno od Misisipija... Moj "trucking" pohod je uspesno finaliziran pre 2 nedelje. Da li ce pohoda ovog tipa biti jos - videcemo Zasad sam med. tehicar, delim pilule za $23/h i na posao konacno mogu gradskim prevozom Svaka promena - prija

Last edited by Magelan; 28.12.2012 at 05:07.
Reply With Quote