
22.02.2013, 00:43
|
Član
|
|
Datum prijave: 13.02.2013
Poruke: 10
|
|
Citat:
Prvobitno poslao korisnik Magelan
Ako vozis dry-van ti kad si na doku ne vidis sta i kako on to tovari. Sedis u kabini i samo cujes tj. osetis kako se kamion zatrese kad on viljuskarom udje u trailer. Tek kad natovare i dobijes zeleno svetlo da mozes da si natovaren i da mozes da kreces, onda tek vidis kakvo je stanje unutra pa mozes vec i tu da ga slajdujes odokativno. Ako je tovar manje tezine od 20.000, to ne mora da se slajduje. Medjutim, ako je tovar preko 40.000 tu obavezno treba ici na prvi truck stop i proveriti opterecenje po osovini. Svaka funta u pretovaru je dolar kazne. Ja sam jednom bio 400 funti u pretovaru, ali slajdovanje nije bilo moguce... Tovar je bio kratak, nekih 40000 roll papira, ali utovaren tako da i ako skroz napred pomerim slide axle opet je 400 funti pretovar bio na drive axle-u. To je bila moja greska jer nisam otisao na truck stop da se premerim - splet okolnosti je bio takav da je bio petak, kraj radnog vremena i nijedan truck stop u krugu od 10 milja. Ja pozurim po sistemu da me ne uhati guzva u Filadelfiji i tek negde na pola Pensilvanije (Flying J - Mill Hall, PA) stanem da veceram. Nije mi djavo dao mira, premerim se ja i zamalo padnem u nesvest - pretovar 400 lbs... A ja tako treba da izvozim do Mineapolisa. Sreca pa je bio vikend, odatoe do Cikaga je samo jedna kriticna vaga na I-80 WB u Hubbard, OH, zaobidjem je nekim lokalnim putevima i spicim celu noc do Cikaga. Onda sam cekao kuci do nedelje uvece i kasno krenuo za Mineapolis jer vage kroz Wisconsin uglavnom ne rade vikendom kasno uvece... I tu s nekako provucem. Posle toga, uvek sam isao najblizi truck stop da se premerim jer mi glavobolja tog tipa vise nije trebala  jer ako dodje do takve situacije pravis nalevo krug i nazad u fabriku da te pretovare.
|
e matori kapiram te al nekada je roba teska da ne mozes rucno da je pomeris,za to sam te pitao..pozz
|