Citat:
Prvobitno poslao korisnik Magelan
Ja sam radio za 3 trucking kompanije - sve tri su bile u vlasnistvu Makedonaca. Tako da, ako muz hoce da vozi kamion, nek ih kontaktira. Vozac moze da bude i out-of-state.
Npr:
GNG Transportation
ABS
Maktrans Logistics Inc
|
Magelan je vec dosta objasnio, da dopunim malo.
GNG trans je sada MMJ trans. Prebacili su sve kamione u novu kompaniju. Inace dosta ljudi je otislo iz ove kompanije. Licno znam sedmoro, cetvoro sa svojim kamionima, kazu lose su placene ture i dosta puta nisu mogli da nađu turu pa se gubi po dan ili dva, ostali su solo vozaci.
Genralno ovo se stalno desava i kod drugih kompanija, prelazis trazis nesto bolje...
Ove druge dve ne znam.
Generalno svima je najvazniji profit, mislim sto je normalno. ALi da se do tog profita dolazi na neki normalnan nacin sa normalnim rezonom. Masa komapnija prima ljude bez jednog dana iskustva pa se onda cude odakle negativni bodovi od DOTa i ostali haos...
Lepo je sto neko hoce da primi vozaca pocetnika. Ali jos bolje je za istog tog vozaca da sedne sa nekim 3 nedelje u kamion i vozi za neku mizernu cifru jel te tri nedelje mnogo znace pre nego sedne sam da vozi, pogotovo za flatbed.
Dosta "nasih" kompanija je narusilo ugled "nasim" kompanijama. Pa ameri kazu eurotrash... mozes da procitas na forumu thetruckersreport.com dosta dobrih, losih i idiotskih stvari...
Kao i u svakom drugom poslu tako i u ovom, neko radi kako treba neko ne...
Neko ti ponudi da kupis kamion preko njih pa to ispadne dobro, kod nekog ispadne da moras da vratis kamion i puknes pare... Najgore je da potpises nesto a ne procitas ugovor



redovna pojava... Negde ti dispecer prica bajke kako mozes da pređes nenormalan broj milja...
Obrni okreni, pitas na nekoliko mesta sta se nudi, moze li par nedelja sa nekim od vozaca da se malo ispraksiras, pitas ovde i nađes neku sredinu...
Pozdrav