Zaboravio sam da se dotaknem dispecara. Uz svo postovanje tebe, kao clana foruma, moje iskustvo sa dispecarima je malo drugacije nego sto je gore napisano. To je, mahom, istripovana grupa lenjog olosa i nikogovica koja sa jedne strane gleda kako da udovolji gazdi a sa druge strane sebi (ako radi i na procenat) a mahom po tvojoj grbaci i da ti uvali kojekakve shit ture sa vise istovara ili neralnim rokovima isporuke ili na granici sa pretovarivanjem, gde ti ni slajdovanje tockova nekad ne pomaze. Zabole njih k... uvo (izvinjavam se, uvo se pise sa U) da li si ti stigao da spavas ili jedes i kako ces da prodjes vage ako si na granici sa tezinom (kamion je zaboga dizajniran da to povuce, ko sisa DOT, na kraju ti placas ceh, ne on).
Moj savet vozacima bi bio malcice drugaciji od Aristotelovog (soferskim recnikom receno): Dispecare treba jednom do dva puta mesecno, kad krenu da ti prodaju muda za bubrege, onako najseljackije oterati u PM – cisto da ga postavis na svoje mesto. Ne pravi dispecar pare nego ti koji vozis. Za vozacima postoji potreba, pogotovo sa iskustvom i cistim rekordom, dispecari, safety i ostala garnitura tamo su potrosna roba. Uvek ce se naci neka nova lencuga bez papira koja ce to da radi ili ce angazovati ove gladne is Srbije, Makedonije, Bugarske, Ukrajne da to rade za male pare.
__________________
2010EU00001xxx
U.S. citizen
|