View Single Post
  #416  
Staro 27.04.2015, 11:48
Bockyman's Avatar
Bockyman Bockyman je offline
Stari vuk
 
Datum prijave: 11.10.2009
US lokacija: Палатајн, Илиноис (Palatine, IL)
YU lokacija: Лесковац
Poruke: 289
Pošalji Skype™ poruku korisniku Bockyman
Nepromenjeno

Citat:
Prvobitno poslao korisnik Isend Prikaz poruke
@alex777200

Ja bih voleo da cujem neke tvoja konkretna misljenja, za i protiv, a ne ovako generalizovano. Spomeni tu drugu stranu o kojoj niko ne pise.
Ја нисам много возио камион, али добро знам како све то изгледа... Друга страна, или боље речено прва страна овог посла је пасји живот... али мислим да су већ таква мишљења изношена у овој теми и да то није ништа ново...

Дакле, шта је лепо у овом послу? Па, рецимо зарада, али са обзиром како се зарађује, то баш и није нека цифра (мислим на плату возача а не зараду овнера)... не кажем да је мала, али се ту сваки цент заради... и ево, може да се каже да је лепо што видиш нешто од Америке, али то је из кабине камиона и то је то... од неког мало бољег упознавања Америке нема баш много тога и није тако лако изводљиво...

И по мени, то би било све на плус страни... а на оној другој, о којој као нико не пише је све остало... дакле, живиш у камиону, и у њему си 24 часа дневно, од којих возиш најмање 14... и тако отприлике неких 12 од 14 или 19 од 21 дана (зависи да ли се враћаш на две или три недеље кући, али да би се зарадиле те велике цифре у камиону о којима се прича, најчешће се остаје по 3 недеље на путу).
Даље, било какву грешку и штету да направи, возач сам плаћа, мислим на свој deductabile који је најмање $1.000...и иде му на рекорд код осигурања. Полиција те зауставља и пише казне, па онда плаћај адвокате да ти рекорд остане чист, а све то наравно кошта..., а ако ти логбук није добар... тешко теби... казне те и на ваги, казни те и фирма за коју радиш... и онда су те цифре које се спомињу као велика зарада много мање... а ако хоћеш да зарађујеш у камиону мораш да петљаш са логбуком, док су још увек папирни, а када крену електронски, то ће бити друга прича...
Ако си те среће да имаш неког ненормалног газду, тераће те да возиш до бесвести, без обзира колико си пре тога возио и да ли ти се спава или не... мада, свако паметан не треба на то да пристане...
Оver the road није за породичне људе... за њих је више нека локална варијанта, али ту су мање цифре... и ту се ради 13-14 сати дневно, па ако је далеко јарда, некима се не исплати да се враћају кући, већ долазе тек у петак и кући су за викенд...

Има разних варијанти са камионима, али ове су најчешће... и није камион за свакога... као што неко већ написа, социјални живот камионџија се своди на телефонирање... исхрана углавном на трак стоповима по већим ценама...

Већина возача гледа да побегне из камиона, па или купи свој камион који неко други да му вози, или иду у диспечере... или купе камион и сами га возе, али то је већ друга прича... другачија је зарада али су и другачије обавезе...

У камиону је добро што увек има посла, па коме треба може да ради неко време и заради одређене паре... Ја тренутно не размишљам о камиону, али сам био упоран да узмем CDL и да у сваком моменту могу да уђем у камион ако морам...а ако не морам, онда хвала, али НЕ хвала... а камион ме чека и неће нигде побећи. Паре се могу зарадити и на неки други начин...
__________________
Од 23.септембра 2011. у граду Чикагу!
Reply With Quote