View Single Post
  #424  
Staro 28.04.2015, 12:20
alex777200 alex777200 je offline
Član
 
Datum prijave: 26.04.2015
Poruke: 14
Smile .....

Citat:
Prvobitno poslao korisnik Isend Prikaz poruke
@alex777200

Ja bih voleo da cujem neke tvoja konkretna misljenja, za i protiv, a ne ovako generalizovano. Spomeni tu drugu stranu o kojoj niko ne pise.

Dobre strane posla su te sto znas da uvek mozes naci posao i da si trazen, sto stvara psiholoski mir kod licnosti i donosi osecaj blagostanja.

Znao sam sa famoznim Slavisom da zapocnem pricu o kamionu i koji je realno imao dobro iskustvo iz tog Sveta kamiona, ljudskih odnosa, generalno i koji je znao reci da na kraju svega sto vredi iz te branse, jeste to sto smo videli Ameriku uzduz i popreko.

Novac dodje i prodje, potrosi se, ali iskustvo ostaje zauvek.

Ima svakako dobrih strana, to je sigurno.

Losih strana u poslu sa kamionima ima dosta, iste ne poznaju ni najveci eksperti, koji se sa istim susrecu svakodnevno.

Ne bih bio deo onih, koji imaju stereotip o kamionu kako se radi o jednostavnom poslu sa nepismene ljude, obzirom da je to toliko slozen posao da prevazilazi nivo doktorske, inzenjerske i slicnih struka.

Voznja kamiona je najmanja stavka u tom poslu.

Jedna od primarnih tema kada smo kod losih strana, jeste neizvesnost u naplati svog posteno zaradjenog rada.

Uglavnom se govori o zaradi po milji u centama, dok u realnosti se gleda kako se naplatiti i pitanje je koliko covek izvuce.

Ljudi su masovno varani, cifre idu i po 30.000$ za voznju kod jednog gazde i to je nesto sto je masovno oteralo ljude iz tog posla.

Kazne, kazne su dosta visoke i niko ne spominje iste, ako uzmemo u obzir da obicna kazna za logbook u Kaliforniji je davno bila 560$, kasnije se cifra dizala a za speeding od 10 milja 1500$.

Vlasnici kamiona vas guraju u voznju bez stajanja, sto naravno za sobom povlaci i te visoke kazne, ali na kraju kazne placate samo vi, oni tu ne zele da ucestvuju, iako uzimaju placenije ture za timsku voznju a u kamionu imaju samo jednog vozaca, koji se kasnije zatrpava kaznama.

Ako na kraju tog procesa vozac ne naplati svoj rad a ostane samo sa kaznama, sto se u velikom slucaju desava, vi imate na kraju hiljade dolara duga a da niste naplatili nista.

To mu na kraju dodje da je bolje bilo sedeti i ne raditi nista, barem niste duzni.

Guranje u voznju bez stajanja, povlaci za sobom zurenje, gde se takodje dobijaju i speeding tickets, posle cega lako izgubite CDL kroz suspenziju a kad izgubite CDL, primeticete kako gazdu vise uopste ne zanimate.

Jedna recimo zanimljiva stavka u tom primeru, bila bi kako vlasnici kamiona ne zele da teski idete kroz Ohio na I-80 autoput, gde se putarina placa na osnovu tezine.

Onda vam recimo kazu da idete lokalnim putem 2 kroz Ohajo ka ili iz Klivlenda ili rd. 30, gde imate non stop semafore i gde se speeding limit konstantno dize i spusta, pa tako daleko od semafora stoji 20MPH, spusteno sa nekih 55MPH i gde naravno niko ne ide sa 20MPH.

Tada, kada najmanje ocekujete, izlazi State Trooper sa Crown Victoria da vam pozeli dobar dan i napise kaznu.

Gazda kamiona je na sitno ustedeo tu, vi gubite na novcu jer je vasa voznja placena na milje a kako da pravite milje ako vozite seoski drumovima i jasno je ko gubi u toj prici a sa speeding ticket-om ste blizu suspenzije, posle cega vas i gazda vise ne poznaje.

Ovo su neki klasicni primeri odnosa u tom poslu, koje vam niko ne govori pre nego sto udjete u taj posao i kasnije saznate.

Imamo dosta toga da pricamo o tom poslu, najvaznije je znati detaljno kako sve funkcionise, kako bi bili istrenirani i na sve spremni da reagujete.

Ugodan dan vam zelim.


Reply With Quote