@novi_clan
Sto se zarade pre odbitaka tice, $2 po milji jeste neki prosek. Troskovi najvise zavise od fluktuacije u ceni goriva. U ovom momentu je mozda to i cak ispod $1 po milji i to za otplacen kamion. Kupovina kamiona na kredit (kao i svaki kredit generalno) ima previse promenljivih da bi mogao da se napravi neki grubi okvir.
Placanje poreza - sve zavisi koliko imas odbitaka, da li si ozenjen, imas decu itd... Recimo da u najgoroj verziji bez ikakvih odbitaka treba da platis 37-38%. Nek prosek bude 20-30% za porez. Ovde govorim o legalnim ciframa. Prici o "alternativnom" racunanju poreza koja je siroko rasprostranjena u ovom biznisu, nije mesto na ovom forumu.
Sto se dnevne miljaze i radnih sati tice, dnevno po logbook-u smes da vozis 11 sati i da ukupno on-duty budes 14 sati. Koliko ces milja preci u danu, zavisi da li tog dana imas istovar/utovar ili samo vozis tog dana. Kamioni koje sam ja vozio su bili zakljucani na 70mph tako da je bilo dana kada sam prelazio i po 1000 milja (tipa CHGO-Denver) dok je bilo dana kada sam zbog silnih zadrski na utovarima i istovarima prelazio po samo 100-200 milja. Nije bas zgodno praviti statistike na dnevnom nivou. Moj nedeljni prosek bio ~3500 milja.
__________________
In US since 02.02.2010.
|