View Single Post
  #532  
Staro 15.07.2015, 17:51
reg reg je offline
Drug član
 
Datum prijave: 08.02.2015
Poruke: 50
Nepromenjeno

Ovakav model rada:
Placanje po milji, to se svodi na koliko ti da otprilike-gazde koje imaju 2-3 kamiona nemaju dovoljno novca posle opravki.
Znaju i da traze da vozac plati ako je pukla guma.
Escrow - neki zadrzavaju prva dva ceka pa tek trece nedelje dobijes platu. Naravno onda traze da vozaci daju 2 week notice ako menjaju kompaniju, ali te pare ne vracaju.

Vage, sitne opravke, putarina: on ti kaze, plati ti a ja cu da ti platim kasnije. On ti da cek ali tu se ne vidi koliko ti je vratio sto si ti platio.
Na kraju godine znaju da prijave da je vozac zaradio vise nego sto ga je stvarno platio, popravke i racune za naftu ce prijaviti kao da je platio vozaca sa tim parama da bi platio manje taksu.
Isto tako znaju da ne placaju osiguranje za kamion tako da vozac moze da bude tuzen za velike pare ako napravi udes, a tu je i automatska suspenzija dozvole.

Vage elektronski snime MC broj na kamionu tako da znaju sve o firmi na kompjuteru kad kamion prolazi kroz vagu. Mogu da zaustave i rade inspekciju.

Cikaska kamionska mafija je poznata i medju amerima.
Nasi ljudi idi po sistemu kud svi tud i mali Mujo, svi gledaju da pobegnu iz Srbije. Covek koji nema sta da izgubi je spreman na sve.
Reply With Quote