View Single Post
  #773  
Staro 18.03.2017, 00:03
markoss markoss je offline
Proteran
 
Datum prijave: 19.05.2015
Poruke: 393
Nepromenjeno

Citat:
Prvobitno poslao korisnik boljeVreme Prikaz poruke
pa da i predpostavio sam da su pare glavni razlog sto se neko svjesno pretovara, a dobro to vazi za rifer da se svjesno pretovare i voze nocu to sve ok, a da li i za obicni (dakle NE hladnjaca) sorry ne znam izraze-nazive
vazi isto
ako te svjesno pretovare da te vise plate ili to pokusaju na foru pa ako prodje prodje ne prodje nikom nista?

i znas sta me jos interesuje, kako ti mozes znati jesu te pretovarili ili ne?
vjerujem nakon izvjesnog perioda voznje vidis po razlicitim parametrima, da li gume ili gabaritno po volumenu robe koja stane ili tako dalje, ali da li tu na utovaru postoje vage? ne cini mi se tako na klipovima na youtube kada gledam

znas sta me jos interesuje i ti i magelan ste govorili u nekim prijasnjim postovima kako te natovare i onda odes nakon toga negdje na neki da li truck stop ili negdje da "stelujes" nesto (nisam bas shvatio) ali kao ima veze sa prebacivanjem tereta zbog osovina ili tako nekako ako sam dobro shvatio... jel mozes i to da mi objasnis, zvuci mi bitno a ne mogu da provalim o cemu se radi?

Punoo hvala na odgovorima i puno pozdrava sa balkana

Mozes da provalis tezinu po gumama ako bas legnu, ali kaze. Svi uglavnom znaju max dozvoljenu nosivost. Malo koka firma ima svoju vagu, pa onda moras da odes na obliznju pumpu koja ima vagu. Max tezina po osovinama je 12000 pounds na steering wheels, 34000 na drive wheels i 34 na trailer. Ako si recimo 35000 na drive a 33 na trailer, povucices tockove trailera ka napred tj ka drive wheels da bi prebacio teret na prikolicu tj rasteretio drive tyres tezinu i onda si 34 na obe osovine tezak. Ali bi vrvtno morao opet da se meris da proveris.
Reply With Quote