View Single Post
  #776  
Staro 18.03.2017, 22:10
Susurin Susurin je offline
Drug član
 
Datum prijave: 10.02.2013
US lokacija: Arizona
YU lokacija: Beograd
Poruke: 44
Nepromenjeno

Nisi obican kamion nego umesto rifer prikolice vuces dry van. Kao vozac u kompaniji nisi vise placen ma koliki teret da vuces, imas svoju cenu po milji i to ti je sto ti je. Kao owner operator sa svojim kamionom vise si placen ako vuces teske terete takozvane krmace.
Kratke ture se takodje vise placaju ownerima jer su uglavnom hitne sa jedne strane, a sa druge izgubis vreme na utovaru i istovaru osim te krace voznje pa ti ode dan i onda moraju vise da te plate. Nisu to nikakve hrpe para u pitanju ali recimo da je placeno 50% vise.
Sto se tice opterecenja ima tura gde si tezak a ima i takvih da vozis samo par paleta u prikolici. Meni se desilo jednom da sam vozio u prikolici samo jednu paletu vorchester sosa, da ne verujes ali eto nekome se isplatilo i za to da plati prevoz.

Sto se tice nasih vozaca oni vec polako upadaju u problem, oni koji su ovde ilegalno kada im isteknu dozvole vise nece moci da ih produze, novi koji dodju preko studentske razmene nemaju nikakve sanse da dodju do dozvole jer nemaju zelene karte i eto manjka.

Plate su vec porasle u zadnjih godinu dana. Neretko se vec placa vozacima 50 centi po milji, ponegde cak i neki cent vise. Ukoliko uvedu elektronske log bukove verovatno ce se cena po milji pomeriti jos na vise jer ce se manje milja voziti.
Reply With Quote