View Single Post
  #872  
Staro 31.08.2017, 16:18
markoss markoss je offline
Proteran
 
Datum prijave: 19.05.2015
Poruke: 393
Nepromenjeno

Citat:
Prvobitno poslao korisnik vlada33 Prikaz poruke
Vidim da niko ne koristi priliku da uzme cdl direktno u dmw, bez auto skole, koje usput ispadne daleko jeftinije i mnogo brze? Ima li neki razlog za to, ovde naravno mislim na one koji su taj isti posao radili i ovde i vec znaju da voze?

Takodje niko nije napisao koje sve radnje treba da se odrade na poligonu, ( napred-nazad, garaza, promena trake unazad, zakaci-otkaci prikolicul, a takodje nije bilo ni objasnjenja o voznji gradom, tj. dali vam govore unapred rutu ili vam govore levo-desno?

Bio bi zahvalan ako neko objasni ovo precizno ako nije problem,hvala...
Nas clan foruma gsp vozac je bas skoro polozio u Rokfordu IL direktno u DMV i polozio iz prve. Kaze bilo bas opusteno i samim tim ustedeo 1900$ koliko recimo kosta Alamo skola gde je vecina nas prosla obuku. E sad, jeste to odlicna varijanta ALI ako neko hoce da se zaposli recimo ko ja i 5 mojih drugara u FEDEX, morace da ima sertifikat iz cdl skole da je prosao obuku. Pri tom da FEDEX zvanicno priznaje tu skolu.

Polaganje se sastoji od 3 segmenta, pretrip teorija, poligon i gradska voznja.
Pretrip ako pitaju recimo pricaj koja su 3 glavna sistema na kamionu, pricaj o tockovima, vešanju, unutrasnjost kabine...

Piligon...voznja u rikverc i paralelno parkiranje, voznja u rikverc straight do odredjene barijere i rikverc sa manevrisanjem kroz cunjeve.

Gradska voznja je uvek ista zacrtana ruta, preko šina, sa delovima gde je i škola i gde se često menjaju trake.
Ispitivaci vole da vide da polagac cesto menja brzine.
Ukoliko polazete na aitomatic menjacu, to ce vam pisati u cdl dozvoli i necete smeti da vozite manuelni menjac.

Koliko znam nigde ne traze da se pokaze otkscivanje i zakacivanje prikolice

Eto toliko
Reply With Quote