Uopšteno govoreći, situacija malo bolja nego u januaru, a daleko slabija nego u novembru-decembru, što je nekako i logično za ovu vrstu posla. U špicevima sezone, oko praznika je dobro, posle malo stane i tako u krug.
Što se samog posla tiče, lep mi je kada je lepo vreme i kada sam na putu kući. Ostalo sve je tako da po pet puta nedeljno izlazim iz kamiona i listam oglase kako bih našao nešto drugo.😀 Onda shvatim da od tih poslova od 9-17 h nema 'leba, sve je manje-više 15-ak dolara na sat, a to teško da je dovoljno.
Ja radim kao vozač za prijateljevu kompaniju, ne vozim mnogo, pon-čet na putu, pet-ned kod kuće. Tako smo se dogovorili i on to maksimalno poštuje. Slobodan sam kada želim, vozim gde i koliko želim itd. Vozim na procenat od bruto zarade, a ne na milju, obzirom da ih ne pravim mnogo. Verujem da kao vozač možeš čisto zaraditi 4-6k mesečno, a kao owner operator od 8-15k mesečno, sve naravno zavisi od toga koliko si na putu i koliko imaš sreće sa turama i sa kvarovima na kamionu. Takođe, mislim da moraš imati neki cilj zašto radiš ovaj posao i da ti to bude "šargarepa". Raditi ovaj posao samo zato što je dobro plaćen i tako godinama, bezidejno - ja lično ne bih nikada radio. Radije bih bio kod kuće svako poslepodne sa porodicom, plaćao račune i hranu i to je to.
Da, log book-ovi, isto kao i pre, samo lakše, ne moraš da umrljaš prste hemijskom i da cepaš gomilu papira.😉
Viđao sam oglase i za sprintere, straight truck-ove, uglavnom amazon i tako te poslove. Čuo sam negde sa plaćaju, ugrubo, oko 150 usd po danu. E sad, što se tiče detalja oko dozvola i log book-a, nisam siguran i nisam od neke velike pomoći.😀
__________________
03.05.2016. Izvučen, 15***
22.05.2016. DS260
21.11.2016. Stigao poziv za intervju
26.12.2016. Lekarski pregled
18.01.2017. Intervju
|