View Single Post
  #349  
Staro 29.12.2023, 20:04
damagon damagon je offline
Stari vuk
 
Datum prijave: 03.05.2017
US lokacija: Maryland
YU lokacija: Nis Serbia
Poruke: 361
Nepromenjeno

Evo ja cu napisati moje ovogodisnje iskustvo

Radio sam kao seasnal SSD- seasonal support driver, do prosle godine su ovo zvali PVD. Radis sa svojim kolima, placen si po satu + $0.65 po milji.

Ja iskreno nisam bio bas zadovoljan kako je sve islo. Kako je na sajtu pisalo prilikom aplikacije ovo je seasnal job sa full time hours. Svakog petka bi poslao dane kojima sam available za sledecu sedmicu, ja sam radio 3 dana nedeljno Od druge polovine Novembra do pre par dana.

Ocekivao sam duge sate i puno posla ali nije bilo bas tako. pocetak smene je obicno bio oko 10 / 10.30 nekada bi morao da odem do UPS center i tamo bi me cekalo 50-ak paketa, a nekada bi se nalazio sa vozacima na raznim lokacijama. Znaci ono pokupis paketa koliko moze da stane u tvoj auto, dostavis sve sto imas, zoves ih nazad da si zavrsio, onda oni salju kod narednog vozaca i tako u krug.

Sve u svemu mogu dosta komentarisati ali cu se potruditi da skratim.
Ako sam poslao svoj raspored za 3 dana nedeljno, 1 od tih dana bi dobio poziv/poruku ujutru da nema posla zbog slabog voluma, cak se 2 puta desilo da me niko nije obavestio a da sam ja otisao do UPS centra i tako izgubio 45 minuta gore dole. Dobra stvar je sto su dosta fleksibilni sa satima i u startu su mi rekli mozes raditi kojim god danima si dostupan...

S obzirom da sam vec vozio full time kao seasonal pre 3 godine dosta sam upucen kako sve funkcionise. Napravili su nove DIAD-e koji izgledaju kao neki android telefoni i obavezno je da se slika paket prilikom dostave, sam aparat po sebi dosta baguje i radi veoma sporo s vremena na vreme

Ovo nije posao ako vozis neki manji auto jer je onda dovoljno da imas 2-3 vece kutije i ode ti dosta prostora, trebalo bi imati barem neki manji SUV

Bio sam dosta brz i pravio 20-25 stopova po satu u zavisnosti od area koju sam dobijao, svi su bili super srecni i zadovoljni mojim radom, cak su mi na kraju rekli, let us know when you are ready to go full time. Koliko je to iskreno ne znam.

UPS je u mom centru izgubio dosta biznisa, imali su manji volume nego proslih godina, dosta vozaca se promenilo, neki su se penzionisali, neki su napustili. Uglavnom dosta novih ljudi, sto iskreno nisam ocekivao...

Neki vozaci su se stalno zalili kako rade duge sate, a za nas sezonce nije bilo toliko posla, tako da nemam pojma. Sve u svemu lepo iskustvo i nadam se da cu se sledece godine oprobati kao full time i ako nisam siguran da li je vredno cimanja. Rade se dugi sati, krece se u 9am i radis dok ti kombi nije prazan, nema fleksibilnosti, tesko se dolazi do slobodnih dana tokom radne nedelje. Ali sa druge strane imas 2 dana off i znas da te niko nece cimati, dobro zdravstveno osiguranje, 401k, daju oko 5k godisnje za skolu...

Sve u svemu, mislim da je UPS dobra karijera za nekoga ko pocinje od nule ili je tek dosao u ameriku. Recimo za nekog amerikanca koji je hard working i nece da ide na koledz i krene ovde da radi sa 20 godina, radis godinu dve u skladistu dok se ne kvalifikujes za vozaca, posle mozes da biras da li ces raditi kao vozac, hoces u managment, hoces corporate... Primetio sam da kod ovih iskusnijih vozaca koji su tu 15-20 godina, jednostavno depresija i da kod njih nema zivota haha, ali ih dobra plata i benefiti drze tu
__________________
DV lottery
2018 Class
First time applicant
Reply With Quote