ZELENA KARTA - LUTRIJA  
Balkan
Njujork
Čikago
Los Anđeles

Nazad   ZELENA KARTA - LUTRIJA > FORUM > Život u USA > Vodič za emigrante

Vodič za emigrante Planiranje selidbe, šta raditi po dolasku, procedura dobijanja papira...

Vodič za emigrante » Vožnja kamiona u Americi - Trucking in USA » Bitni linkovi
Početak u USA Stan Posao Kola (Automobil) Osiguranje
Porez Dešavanja Naša mesta Putovanja Avionske karte

Odgovori
 
Thread Tools Display Modes
  #81  
Staro 18.02.2013, 05:29
Miiljan Miiljan je offline
Član
 
Datum prijave: 16.02.2013
YU lokacija: Pljevlja Crna Gora
Poruke: 1
Nepromenjeno

znam da nije lak imam ovde nesto u vezi transporta i bavim se vec duze vreme nije lak ali ko voli prija ponekad

kad idem ne znam nisam nista jos planirao moram da odem do ambasade da uplatim samo za vizu tako posle leta najverovatnije


na koji nacin ides ti mislim pomocu koje vize planiras turisticke ili radne ili sta vec ?
Reply With Quote
  #82  
Staro 18.02.2013, 16:29
EKV EKV je offline
Član
 
Datum prijave: 13.02.2013
Poruke: 10
Nepromenjeno

Citat:
Prvobitno poslao korisnik Miiljan Prikaz poruke
znam da nije lak imam ovde nesto u vezi transporta i bavim se vec duze vreme nije lak ali ko voli prija ponekad

kad idem ne znam nisam nista jos planirao moram da odem do ambasade da uplatim samo za vizu tako posle leta najverovatnije


na koji nacin ides ti mislim pomocu koje vize planiras turisticke ili radne ili sta vec ?
idem na h2b vizu,najverovatnije cu da rabadzijammoze solidno da se zaradi al mnogo se vozi..
Reply With Quote
  #83  
Staro 19.02.2013, 09:30
Magelan's Avatar
Magelan Magelan je offline
Super Moderator
 
Datum prijave: 28.04.2010
US lokacija: Spartanburg, South Carolina; Jacksonville, Florida
YU lokacija: Mladenovac, Republika Srbija
Poruke: 1 209
Nepromenjeno

Citat:
Prvobitno poslao korisnik EKV Prikaz poruke
idem na h2b vizu,najverovatnije cu da rabadzijammoze solidno da se zaradi al mnogo se vozi..
Hehehe "mnogo"

10-16 sati dnevno nije tako strasno... Vrtis muziku, visis na telefonu, razgledas krajolik... Prodje vreme brzo...
Reply With Quote
  #84  
Staro 19.02.2013, 13:37
EKV EKV je offline
Član
 
Datum prijave: 13.02.2013
Poruke: 10
Nepromenjeno

Citat:
Prvobitno poslao korisnik Magelan Prikaz poruke
Hehehe "mnogo"

10-16 sati dnevno nije tako strasno... Vrtis muziku, visis na telefonu, razgledas krajolik... Prodje vreme brzo...
pa kako nije,moras da se dopingujes da bi izdrzo,nije propisano bezveze 10h max.ganjajute kao zivotinju a posledice su nezamislive,vidjao si verovatno svasta po putu..
Reply With Quote
  #85  
Staro 20.02.2013, 07:27
Magelan's Avatar
Magelan Magelan je offline
Super Moderator
 
Datum prijave: 28.04.2010
US lokacija: Spartanburg, South Carolina; Jacksonville, Florida
YU lokacija: Mladenovac, Republika Srbija
Poruke: 1 209
Nepromenjeno

Citat:
Prvobitno poslao korisnik EKV Prikaz poruke
pa kako nije,moras da se dopingujes da bi izdrzo,nije propisano bezveze 10h max.ganjajute kao zivotinju a posledice su nezamislive,vidjao si verovatno svasta po putu..
11 sati dnevno smes da vozis po logbook-u. Ne moze tebe niko da "ganja" vise od onoga sto ti hoces. Tu se u startu postavis i ignorises dispatch ako krenu sa nekim nemogucim "muzickim zeljama".

Onog momenta kad te dispatch pozove i kaze ti koja je tura u pitanju, prvo sto radis je da na google-u proveris koliko je milja u pitanju i koja je procena sto se vremena tice. Ja sam uvek dodavao po jos par sati, jer utovar moze da potraje, cesto moras da "slajdujes" zadnju osovinu i to zahteva stajanje na najblizem truck stop-u i cimanje sa merenjima da na vagi ne bi popio kaznu zbog pretovara po osovini... Ako prolazis pored vecih gradova ume i da "zaguzva" sto opet produzava put. Ako je utovar popodne uvek dodas onoliko sati spavanja koliko ti je potrebno i napravis neki svoj plan. Ako traze od tebe nesto neocekivano, prosto i jednostavno odbijes... Ima raznoraznih idiota koji nikad nisu vozili kamion pa misle da ti imas mali cargo avion i da je svaka destinacija iza coska...

Ima vozaca cije je kriticko razmisljanje ravno nuli i koji pristaju na sve i svasta, voze po 24 sata bez prestanka pa odspavaju 2-3 sata pa opet dalje. To je vec opasno, pogotovo ako to rade stalno... U mojoj firmi je izmedju ostalih bila jedna moldavka, klasicni polupismeni ignorant, koja je stalno imala neke "nemoguce misije".

Tipa, 2 sata popodne, ja u Columbus, OH, na putu ka Atlanti. Devojka mrtva ladna trazi od mene da se do sutra u podne vratim u Marion, OH i da odmah odatle kacim drugi trailer za New Brunswick, NJ. Pokusam prvo kulturno da objasnim da je to izvodljivo jedino ako potegnem tamo i nazad bez spavanja na sta ona uporno tvrdi kako cu imati ohoho vremena za spavanje. Odbijem, i onda ona opet krece sa seljackom forom kako ona ima vozace koji to mogu Super, nadji ga i posalji - i opusteno spustim slusalicu Naravno, neke paljevine od vozaca na to padaju i onda posle kukaju kako nema spavanja.

Ako bas krenu da stalno traze nemoguce, promenis kompaniju Ima ih koliko hoces, nacice se vec neka u kojoj je normalnija ekipa dispecara - koji imaju dovoljno mozda da koriste google maps i razumeju da nismo svi isti...

Ja sam imao u proseku 3.500-4.500 milja nedeljno i to nije bilo problematicno... Cak i kada sam kasnio, nisam se nesto preterano cimao... Sekretarica mi je iskljucena i nisam se javljao na telefon kad dodje do takve neke situacije... Iskuliras i ides dalje, moze onaj tamo da vristi do sutra

Last edited by Magelan; 20.02.2013 at 07:36.
Reply With Quote
  #86  
Staro 20.02.2013, 14:05
EKV EKV je offline
Član
 
Datum prijave: 13.02.2013
Poruke: 10
Nepromenjeno

Citat:
Prvobitno poslao korisnik Magelan Prikaz poruke
11 sati dnevno smes da vozis po logbook-u. Ne moze tebe niko da "ganja" vise od onoga sto ti hoces. Tu se u startu postavis i ignorises dispatch ako krenu sa nekim nemogucim "muzickim zeljama".

Onog momenta kad te dispatch pozove i kaze ti koja je tura u pitanju, prvo sto radis je da na google-u proveris koliko je milja u pitanju i koja je procena sto se vremena tice. Ja sam uvek dodavao po jos par sati, jer utovar moze da potraje, cesto moras da "slajdujes" zadnju osovinu i to zahteva stajanje na najblizem truck stop-u i cimanje sa merenjima da na vagi ne bi popio kaznu zbog pretovara po osovini... Ako prolazis pored vecih gradova ume i da "zaguzva" sto opet produzava put. Ako je utovar popodne uvek dodas onoliko sati spavanja koliko ti je potrebno i napravis neki svoj plan. Ako traze od tebe nesto neocekivano, prosto i jednostavno odbijes... Ima raznoraznih idiota koji nikad nisu vozili kamion pa misle da ti imas mali cargo avion i da je svaka destinacija iza coska...

Ima vozaca cije je kriticko razmisljanje ravno nuli i koji pristaju na sve i svasta, voze po 24 sata bez prestanka pa odspavaju 2-3 sata pa opet dalje. To je vec opasno, pogotovo ako to rade stalno... U mojoj firmi je izmedju ostalih bila jedna moldavka, klasicni polupismeni ignorant, koja je stalno imala neke "nemoguce misije".

Tipa, 2 sata popodne, ja u Columbus, OH, na putu ka Atlanti. Devojka mrtva ladna trazi od mene da se do sutra u podne vratim u Marion, OH i da odmah odatle kacim drugi trailer za New Brunswick, NJ. Pokusam prvo kulturno da objasnim da je to izvodljivo jedino ako potegnem tamo i nazad bez spavanja na sta ona uporno tvrdi kako cu imati ohoho vremena za spavanje. Odbijem, i onda ona opet krece sa seljackom forom kako ona ima vozace koji to mogu Super, nadji ga i posalji - i opusteno spustim slusalicu Naravno, neke paljevine od vozaca na to padaju i onda posle kukaju kako nema spavanja.

Ako bas krenu da stalno traze nemoguce, promenis kompaniju Ima ih koliko hoces, nacice se vec neka u kojoj je normalnija ekipa dispecara - koji imaju dovoljno mozda da koriste google maps i razumeju da nismo svi isti...

Ja sam imao u proseku 3.500-4.500 milja nedeljno i to nije bilo problematicno... Cak i kada sam kasnio, nisam se nesto preterano cimao... Sekretarica mi je iskljucena i nisam se javljao na telefon kad dodje do takve neke situacije... Iskuliras i ides dalje, moze onaj tamo da vristi do sutra
u pravu si,niko ne moze da te tera ako si iole normalan,a sto kazes ima milion kompanija i najmanji je problem promeniti.a kako slajdujes osovinu,valjda na utovaru gledas otprilike da ne dodje do pretovara..pozz
Reply With Quote
  #87  
Staro 20.02.2013, 14:23
Magelan's Avatar
Magelan Magelan je offline
Super Moderator
 
Datum prijave: 28.04.2010
US lokacija: Spartanburg, South Carolina; Jacksonville, Florida
YU lokacija: Mladenovac, Republika Srbija
Poruke: 1 209
Nepromenjeno

Citat:
Prvobitno poslao korisnik EKV Prikaz poruke
u pravu si,niko ne moze da te tera ako si iole normalan,a sto kazes ima milion kompanija i najmanji je problem promeniti.a kako slajdujes osovinu,valjda na utovaru gledas otprilike da ne dodje do pretovara..pozz

Ako vozis dry-van ti kad si na doku ne vidis sta i kako on to tovari. Sedis u kabini i samo cujes tj. osetis kako se kamion zatrese kad on viljuskarom udje u trailer. Tek kad natovare i dobijes zeleno svetlo da mozes da si natovaren i da mozes da kreces, onda tek vidis kakvo je stanje unutra pa mozes vec i tu da ga slajdujes odokativno. Ako je tovar manje tezine od 20.000, to ne mora da se slajduje. Medjutim, ako je tovar preko 40.000 tu obavezno treba ici na prvi truck stop i proveriti opterecenje po osovini. Svaka funta u pretovaru je dolar kazne. Ja sam jednom bio 400 funti u pretovaru, ali slajdovanje nije bilo moguce... Tovar je bio kratak, nekih 40000 roll papira, ali utovaren tako da i ako skroz napred pomerim slide axle opet je 400 funti pretovar bio na drive axle-u. To je bila moja greska jer nisam otisao na truck stop da se premerim - splet okolnosti je bio takav da je bio petak, kraj radnog vremena i nijedan truck stop u krugu od 10 milja. Ja pozurim po sistemu da me ne uhati guzva u Filadelfiji i tek negde na pola Pensilvanije (Flying J - Mill Hall, PA) stanem da veceram. Nije mi djavo dao mira, premerim se ja i zamalo padnem u nesvest - pretovar 400 lbs... A ja tako treba da izvozim do Mineapolisa. Sreca pa je bio vikend, odatoe do Cikaga je samo jedna kriticna vaga na I-80 WB u Hubbard, OH, zaobidjem je nekim lokalnim putevima i spicim celu noc do Cikaga. Onda sam cekao kuci do nedelje uvece i kasno krenuo za Mineapolis jer vage kroz Wisconsin uglavnom ne rade vikendom kasno uvece... I tu s nekako provucem. Posle toga, uvek sam isao najblizi truck stop da se premerim jer mi glavobolja tog tipa vise nije trebala jer ako dodje do takve situacije pravis nalevo krug i nazad u fabriku da te pretovare.

Last edited by Magelan; 20.02.2013 at 14:31.
Reply With Quote
  #88  
Staro 22.02.2013, 00:43
EKV EKV je offline
Član
 
Datum prijave: 13.02.2013
Poruke: 10
Nepromenjeno

Citat:
Prvobitno poslao korisnik Magelan Prikaz poruke
Ako vozis dry-van ti kad si na doku ne vidis sta i kako on to tovari. Sedis u kabini i samo cujes tj. osetis kako se kamion zatrese kad on viljuskarom udje u trailer. Tek kad natovare i dobijes zeleno svetlo da mozes da si natovaren i da mozes da kreces, onda tek vidis kakvo je stanje unutra pa mozes vec i tu da ga slajdujes odokativno. Ako je tovar manje tezine od 20.000, to ne mora da se slajduje. Medjutim, ako je tovar preko 40.000 tu obavezno treba ici na prvi truck stop i proveriti opterecenje po osovini. Svaka funta u pretovaru je dolar kazne. Ja sam jednom bio 400 funti u pretovaru, ali slajdovanje nije bilo moguce... Tovar je bio kratak, nekih 40000 roll papira, ali utovaren tako da i ako skroz napred pomerim slide axle opet je 400 funti pretovar bio na drive axle-u. To je bila moja greska jer nisam otisao na truck stop da se premerim - splet okolnosti je bio takav da je bio petak, kraj radnog vremena i nijedan truck stop u krugu od 10 milja. Ja pozurim po sistemu da me ne uhati guzva u Filadelfiji i tek negde na pola Pensilvanije (Flying J - Mill Hall, PA) stanem da veceram. Nije mi djavo dao mira, premerim se ja i zamalo padnem u nesvest - pretovar 400 lbs... A ja tako treba da izvozim do Mineapolisa. Sreca pa je bio vikend, odatoe do Cikaga je samo jedna kriticna vaga na I-80 WB u Hubbard, OH, zaobidjem je nekim lokalnim putevima i spicim celu noc do Cikaga. Onda sam cekao kuci do nedelje uvece i kasno krenuo za Mineapolis jer vage kroz Wisconsin uglavnom ne rade vikendom kasno uvece... I tu s nekako provucem. Posle toga, uvek sam isao najblizi truck stop da se premerim jer mi glavobolja tog tipa vise nije trebala jer ako dodje do takve situacije pravis nalevo krug i nazad u fabriku da te pretovare.
e matori kapiram te al nekada je roba teska da ne mozes rucno da je pomeris,za to sam te pitao..pozz
Reply With Quote
  #89  
Staro 22.02.2013, 16:15
Magelan's Avatar
Magelan Magelan je offline
Super Moderator
 
Datum prijave: 28.04.2010
US lokacija: Spartanburg, South Carolina; Jacksonville, Florida
YU lokacija: Mladenovac, Republika Srbija
Poruke: 1 209
Nepromenjeno

Citat:
Prvobitno poslao korisnik EKV Prikaz poruke
e matori kapiram te al nekada je roba teska da ne mozes rucno da je pomeris,za to sam te pitao..pozz
U vecini slucajeva, i da hoces tovar je tezak pa ne moze da se pomera rucno unutar trailera.

To se ne radi - nije tvoj posao da lomis ledja... Ako provalis da je lose utovareno pre nego sto krenes sa mesta utovara, imas pravo da trazis da te pretovare - vratis se nazad na dok on sve istovari pa utovari kako treba tj. valja. To je njihova obaveza, ne tvoja
Reply With Quote
  #90  
Staro 25.02.2013, 01:07
srce srce je offline
Član
 
Datum prijave: 25.02.2013
Poruke: 9
Nepromenjeno

Pozdrav drugari... svaka pohvala za temu... Zanima me iseljenje u USA (Chicago) i otvaranje firme za trucking tj. kupovina kamiona. Posao mi je poznat jer se njime bavim u Srbiji. Za pocetak bi radio preko nekog "dispecera" i kompanije od koje dobijas kartice za gorivo i ostalo...

Kolika je prosecna zarada po kamionu ako nisi vozac nego vlasnik kamiona koji placa vozaca i ostali detalji koji idu u tu pricu (gorivo, putarina, parking kamiona i ostali troskovi)...

Pozdrav

Last edited by srce; 25.02.2013 at 01:19.
Reply With Quote
Odgovori

Tags
voznja kamiona u americi, šleper amerika


Pravila pisanja
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Uključeno
Smajliji: Uključeno
[IMG] kod je Uključeno
HTML kod je Isključeno
Pređi u forum

Similar Threads
Tema Pokretač teme Forum Odgovori Poslednja poruka
Vozac kamiona zelena karta nebojsagm Vaša strana 11 02.08.2012 11:14

Newsletter E-mail:
Name:

Newsletter sent using Email Marketing Software by ActiveCampaign

Svi datumi su prikazani u formatu GMT +1. Trenutno vreme: 16:25.


Copyright ©2005 - 2025, ZelenaLutrija.com by VUXYS, LLC
Forum Powered by vBulletin®, © 2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Mišljenja, saveti, izjave, ponude ili druge informacije ili sadržaji nastali na forumu vlasništvo su onoga ko ih je kreirao, a ne sajta ZelenaLutrija.com. ZelenaLutrija.com ne garantuje tačnost, kompletnost ili upotrebnu vrednost informacija, stavova, saveta ili datih izjava. Ne postoje uslovi pod kojima bi sajt ZelenaLutrija.com bio odgovoran za štetu ili gubitak koji je posledica bilo čijeg oslanjanja na nepouzdane informacije, ili bilo kakve informacije nastale kroz komunikaciju između članova.
Sajtove koji su linkovani sa ovog sajta ne kontrolišemo, ne podržavamo, niti smo pregledali bilo kakve sadržaje na takvim sajtovima. Mi nećemo biti odgovorni za legalnost, tačnost ili prikladnost bilo kog sadržaja, oglasa, proizvoda, usluga ili informacije lociranim na ili distribuiranih kroz druge web sajtove, niti za bilo kakvu štetu nastalu kao posledica takvih informacija.
ZelenaLutrija.com drži i čuva druga prava vlasništva na sajtu.
Osim informacija koje su u javnom vlasništvu ili za koje dobijete dozvolu, nemate pravo da kopirate, modifikujete ili na bilo koji način menjate, objavljujete, prenosite, distribuirate, izvršavate, prikazujete ili prodajte bilo koju informaciju zaštićenu pravima vlasništva. Slanjem informacija ili sadržaja na bilo koji deo ZelenaLutrija.com foruma, Vi automatski dozvoljavate i predstavljate garanciju da imate pravo da dozvolite ZelenaLutrija.com ili članovima ZelenaLutrija.com bespovratnu, kontinualnu, neograničenu, globalnu dozvolu da koriste, kopiraju, izvršavaju, prikazuju i distribuiraju takve informacije i sadržaje i da iz takvih sadžaja koriste bilo koji deo u bilo koje svrhe, kao i pravo i dozvolu da koriste gore navedene sadržaje. Svi zaštitni znakovi (trademarks), logotipi, oznake usluga, firme ili imena proizvoda koji se pominju na ovom web sajtu su vlasništvo kojim raspolažu njihovi vlasnici.