![]() |
|
|
Vodič za emigrante Planiranje selidbe, šta raditi po dolasku, procedura dobijanja papira... |
Vodič za emigrante » Vožnja kamiona u Americi - Trucking in USA » Bitni linkovi | ||||
Početak u USA | Stan | Posao | Kola (Automobil) | Osiguranje |
Porez | Dešavanja | Naša mesta | Putovanja | Avionske karte |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
#81
|
|||
|
|||
![]()
znam da nije lak
![]() kad idem ne znam nisam nista jos planirao moram da odem do ambasade da uplatim samo za vizu tako posle leta najverovatnije na koji nacin ides ti mislim pomocu koje vize planiras turisticke ili radne ili sta vec ? |
#82
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
#83
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() 10-16 sati dnevno nije tako strasno... Vrtis muziku, visis na telefonu, razgledas krajolik... Prodje vreme brzo... |
#84
|
|||
|
|||
![]()
pa kako nije,moras da se dopingujes da bi izdrzo,nije propisano bezveze 10h max.ganjajute kao zivotinju a posledice su nezamislive,vidjao si verovatno svasta po putu..
|
#85
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Onog momenta kad te dispatch pozove i kaze ti koja je tura u pitanju, prvo sto radis je da na google-u proveris koliko je milja u pitanju i koja je procena sto se vremena tice. Ja sam uvek dodavao po jos par sati, jer utovar moze da potraje, cesto moras da "slajdujes" zadnju osovinu i to zahteva stajanje na najblizem truck stop-u i cimanje sa merenjima da na vagi ne bi popio kaznu zbog pretovara po osovini... Ako prolazis pored vecih gradova ume i da "zaguzva" sto opet produzava put. Ako je utovar popodne uvek dodas onoliko sati spavanja koliko ti je potrebno i napravis neki svoj plan. Ako traze od tebe nesto neocekivano, prosto i jednostavno odbijes... Ima raznoraznih idiota koji nikad nisu vozili kamion pa misle da ti imas mali cargo avion i da je svaka destinacija iza coska... Ima vozaca cije je kriticko razmisljanje ravno nuli i koji pristaju na sve i svasta, voze po 24 sata bez prestanka pa odspavaju 2-3 sata pa opet dalje. To je vec opasno, pogotovo ako to rade stalno... U mojoj firmi je izmedju ostalih bila jedna moldavka, klasicni polupismeni ignorant, koja je stalno imala neke "nemoguce misije". Tipa, 2 sata popodne, ja u Columbus, OH, na putu ka Atlanti. Devojka mrtva ladna trazi od mene da se do sutra u podne vratim u Marion, OH i da odmah odatle kacim drugi trailer za New Brunswick, NJ. Pokusam prvo kulturno da objasnim da je to izvodljivo jedino ako potegnem tamo i nazad bez spavanja na sta ona uporno tvrdi kako cu imati ohoho vremena za spavanje. Odbijem, i onda ona opet krece sa seljackom forom kako ona ima vozace koji to mogu ![]() ![]() Ako bas krenu da stalno traze nemoguce, promenis kompaniju ![]() Ja sam imao u proseku 3.500-4.500 milja nedeljno i to nije bilo problematicno... Cak i kada sam kasnio, nisam se nesto preterano cimao... Sekretarica mi je iskljucena i nisam se javljao na telefon kad dodje do takve neke situacije... Iskuliras i ides dalje, moze onaj tamo da vristi do sutra ![]() Last edited by Magelan; 20.02.2013 at 07:36. |
#86
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
#87
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ako vozis dry-van ti kad si na doku ne vidis sta i kako on to tovari. Sedis u kabini i samo cujes tj. osetis kako se kamion zatrese kad on viljuskarom udje u trailer. Tek kad natovare i dobijes zeleno svetlo da mozes da si natovaren i da mozes da kreces, onda tek vidis kakvo je stanje unutra pa mozes vec i tu da ga slajdujes odokativno. Ako je tovar manje tezine od 20.000, to ne mora da se slajduje. Medjutim, ako je tovar preko 40.000 tu obavezno treba ici na prvi truck stop i proveriti opterecenje po osovini. Svaka funta u pretovaru je dolar kazne. Ja sam jednom bio 400 funti u pretovaru, ali slajdovanje nije bilo moguce... Tovar je bio kratak, nekih 40000 roll papira, ali utovaren tako da i ako skroz napred pomerim slide axle opet je 400 funti pretovar bio na drive axle-u. To je bila moja greska jer nisam otisao na truck stop da se premerim - splet okolnosti je bio takav da je bio petak, kraj radnog vremena i nijedan truck stop u krugu od 10 milja. Ja pozurim po sistemu da me ne uhati guzva u Filadelfiji i tek negde na pola Pensilvanije (Flying J - Mill Hall, PA) stanem da veceram. Nije mi djavo dao mira, premerim se ja i zamalo padnem u nesvest - pretovar 400 lbs... A ja tako treba da izvozim do Mineapolisa. Sreca pa je bio vikend, odatoe do Cikaga je samo jedna kriticna vaga na I-80 WB u Hubbard, OH, zaobidjem je nekim lokalnim putevima i spicim celu noc do Cikaga. Onda sam cekao kuci do nedelje uvece i kasno krenuo za Mineapolis jer vage kroz Wisconsin uglavnom ne rade vikendom kasno uvece... I tu s nekako provucem. Posle toga, uvek sam isao najblizi truck stop da se premerim jer mi glavobolja tog tipa vise nije trebala ![]() Last edited by Magelan; 20.02.2013 at 14:31. |
#88
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
#89
|
||||
|
||||
![]() Citat:
To se ne radi - nije tvoj posao da lomis ledja... Ako provalis da je lose utovareno pre nego sto krenes sa mesta utovara, imas pravo da trazis da te pretovare - vratis se nazad na dok on sve istovari pa utovari kako treba tj. valja. To je njihova obaveza, ne tvoja ![]() |
#90
|
|||
|
|||
![]()
Pozdrav drugari... svaka pohvala za temu... Zanima me iseljenje u USA (Chicago) i otvaranje firme za trucking tj. kupovina kamiona. Posao mi je poznat jer se njime bavim u Srbiji. Za pocetak bi radio preko nekog "dispecera" i kompanije od koje dobijas kartice za gorivo i ostalo...
Kolika je prosecna zarada po kamionu ako nisi vozac nego vlasnik kamiona koji placa vozaca i ostali detalji koji idu u tu pricu (gorivo, putarina, parking kamiona i ostali troskovi)... Pozdrav Last edited by srce; 25.02.2013 at 01:19. |
![]() |
Tags |
voznja kamiona u americi, šleper amerika |
|
|
![]() |
||||
Tema | Pokretač teme | Forum | Odgovori | Poslednja poruka |
Vozac kamiona zelena karta | nebojsagm | Vaša strana | 11 | 02.08.2012 11:14 |
![]() |